آگاهي از بروزرساني وبلاگ

براي دريافت آخرين مطالب ، ايميل خود را وارد كنيد (فراموش نكنيد كه بر روي لينك فعالسازي كه براي شما ايميل ميشود كليك كنيد!):

Powered by FeedBurner

۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

مسافر زمان از سال 2036


"جان تيتيور" نامي آشنا و خبرساز در سالهاي 2000 و 2001 است كه ادعا كرد توسط ماشين زمان توانسته از سال 2036 به زمان حال سفر كند . وي براي نخستين بار در تالارهاي گفتگوي انستيتوي سفر در زمان ظاهر شد و از ويژگيهاي ماشين زمان گفت.
او پيش بيني كرد كه در امريكا جنگ داخلي اتفاق خواهد افتاد و اين جنگ به جنگ جهاني سوم منجر خواهد شد . همچنين پيش بيني كرد كه مردم امريكا عليه حكومت خود به پا خواهند خواست ، اتحاديه اروپا و چين نابود ميشوند و پايتخت امريكا به اوماها در نبراسكا منتقل خواهد شد . يكي از پيش بيني هاي او در مورد داروي ايدز بود كه در سال 2036 هنوز دارويي براي آن كشف نشده ولي در درمان سرطان موفقيتهايي به دست آمده است . او تقريبا به همه سوالاتي كه از وي طي دوره اي چهار ماهه شده بود جواب داده است . به همين دليل ، خيلي از مردم بدون خواندن سوالات قبلي ، سوالات مشابهي كه وي قبلا به آنها جواب داده بود را پرسيدند . جوابها قبل از فاجعه 11 سپتامبر 2011 و همچنين سقوط هواپيماي كامبيا و حمله به عراق بوده است . برخي معتقدند كه وي از اين مسائل آگاه بوده و سرنخ هايي بدون اشاره مستقيم در جوابهاي وي وجود دارد.
دليل سفر وي به سال 2000 پيدا كردن يك مدل كامپيوتر IBM از سال 1975 براي حل مشكل كامپيوترش در سال 2036 بوده و در سال 2000 به دلايل شخصي توقف كرده است.
در 21 مارس 2001 اعلام كرد كه زمان بازگشت وي به سال 2036 رسيده است و پس از وي ديگر كسي خبري از وي بدست نياورد . بررسيها در مورد وي همچنان ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر