آگاهي از بروزرساني وبلاگ

براي دريافت آخرين مطالب ، ايميل خود را وارد كنيد (فراموش نكنيد كه بر روي لينك فعالسازي كه براي شما ايميل ميشود كليك كنيد!):

Powered by FeedBurner

۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

سفر واقعي در زمان - پروژه فيلادلفيا و تونل زماني


پروژه اسرارآميز فيلادلفيا يا Philadelphia Expriment يا "پروژه رنگين كمان" يكي از آزمايشات مخفي ايالات متحده در سال 1943 براي ايجاد كردن تونل زمان و مكان بود . اين آزمايش به طرز وحشتناكي پايان يافت و اگرچه اثرات آن هنوز در نقاط اطراف بندر فيلادلفيا ديده ميشود ، نيروي دريايي امريكا كه مسئول اين پروژه بود ، همچنان آنرا انكار ميكند . آزمايشي كه در فيلادلفيا صورت گرفت بعدها به طرز اسرارآميزي با پروژه مشابهي به نام "پروژه مونتاك" در سال 1983 پيوند خورد و حتي پاي انسانهاي عصر آينده و گذشته و حتي بيگانگان را به ميان كشيد . پيش از جنگ و در طول جنگ جهاني دوم نيروي دريايي امريكا دست به آزمايشاتي براي نامرئي كردن كشتي ها و هواپيماها كرد.
اين نامرئي كردن بگونه اي بود كه رادارها ديگر قادر به رديابي اين وسايل نباشند و به اين منظور كل جرم وسيله مورد نظر بايد كاملا وارد بُعد ديگري از فضا – زمان شود تا جرم آن قابل رديابي و بمباران نباشد.




تحت نظر بزرگترين فيزيكدانان قرن از جمله "نيكلاس تسلا" و "جان ون نيومن" اين پروژه در مساحتي بيش از 50 هكتار در كنار بندر فيلادلفيا شروع به كار كرد.
در آزمايشات اوليه با كمك دستگاه هاي بسيار عجيبي كه تسلا ساخته بود ، تيم پژوهشي قادر بود وسايل كوچكي مثل ميز و صندلي را ناپديد كند – به بُعد ناشناخته وارد كند و سپس آنها را بازگرداند – اين آزمايشات پيش از آغاز جنگ جهاني دوم آغاز شده بود و كاملا واضح است كه با برنامه ريزي قبلي صورت گرفته بود . در اين ميان تعداد كثيري از يهوديان آلمان و امريكا مخارج اين پروژه عظيم را مي پرداختند.
پس از آزمايشات اوليه كه تحت فرمان نيروي دريايي امريكا صورت ميگرفت ، تصميم بر آن شد كه تعدادي حيوان از جمله گوسفند و بز را در داخل يك كشتي قرار دهند و آنرا به بُعد ديگري بفرستند . اين حيوانات داخل قفسهاي فلزي و در عرشه كشتي بودند . كشتي براي چند دقيقه كاملا ناپديد شد ولي وقتي برگشت تعدادي از حيوانات گم شده بودند و بقيه هم آثار سوختگي روي بدنشان ديده ميشد . قرار بر اين شد كه تا كامل شدن پروژه هيچ انساني مورد تست قرار نگيرد ولي با اين حال در تاريخ 12 آگوست 1943 كشتي USS Eldridge با همه خدمه اش مورد تست قرار گرفت.
ملوانان خبر نداشتند كه چه اتفاقي قرار است بيفتد . دستگاه ها شروع به كار كردند و كليدها زده شدند . كشتي همراه همه خدمه اش ناپديد شد . تا چهار ساعت بعد كه دوباره در بندر فيلادلفيا ظاهر گشتند . شاهدان ماجرا گزارش دادند كه يك هاله سبز فسفري تمام كشتي را احاطه كرده بود.
خدمه كشتي در آتش مي سوختند ... تعدادي ديوانه شده بودند ... تعدادي دچار حمله قلبي شدند ... تعدادي در بدنه و ديواره هاي كشتي ذوب شده بودند و زنده جان ميدادند . بقيه خدمه هم مرده بودند.
گزارشات نيروي دريايي حكايت از اين دارد كه چند ملواني كه زنده مانده بودند در عرض چند هفته در جلوي چشم ناظران ناپديد شدند (يا بخار شدند با به بُعد ديگر انتقال يافتند) . سوال اين بود كه در اين چهار ساعت كشتي به كجا رفته بود؟ دو بازمانده اي كه در اين كشتي حضور داشتند ادعا ميكنند كه در اين چهار ساعت كشتي در يك تونل زماني چهل ساله وارد شده بود . يعني از سال 1943 به 1983 و دقيقا در زمان آزمايش مشابهي به نام "پروژه مونتاك" وارد شده بود . چرا و چگونه؟ معتقدند كه بيگانگان يعني فضاييان در اين ميان نقشي فعال داشته اند . اگرچه گزارشات حضور چندين كشتي فضايي از انسانهاي آينده را نيز در زمان اين آزمايش تاييد ميكنند.
قضيه از اين قرار است كه چهل سال بعد از آزمايش فيلادلفيا ، همان دانشمنداني كه نامشان در بالا ذكر شد ، دست به آزمايش مشابه ديگري در مكاني نزديك فيلادلفيا زدند . نام اين پروژه در پرونده هاي فوق سري نيروي دريايي "پروژه مونتاك" است . كشتي اي كه در سال 1943 ناپديد شده بود در تونل زمان به سال 1983 و در زمان انجام پروژه مونتاك جهش كرده بود . در اين ميان دو نفر از خدمه به نامهاي "ئانكن" و "بيلك" از كشتي بيرون پريدند و در سال 1983 باقي ماندند درحاليكه خود كشتي و ساير خدمه به سال 1943 بازگشت و تمامي آنها جان پاخته بودند.
اين دو بازمانده عضو خدمه نيروي دريايي نبودند بلكه دو محقق و دانشمند فيزيكدان و از دوستان "جان فون نيومن" و "نيكلاس تسلا" بودند كه به هر دليلي آن روز در عرشه كشتي Eldridge حضور داشتند و در زمان مناسب به 40 سال آينده سفر كردند . طبق گزارشات خودشان ، جان فون نيومن دو قايق نجات را از پيش براي گرفتن آنها از آب آماده كرده بوده است . آلبك ميگويد: "وقتي ما را از آب گرفتند و پيش فون نيومن بردند او پير شده بود و به ما گفت كه چهل سال است منتظر رسيدن شما هستم." . مشخص است كه اين سفر 40 ساله در زمان با موفقيت و همانطور كه اين دانشمندان پيش بيني كرده بودند انجام شده است . به گفته دانكن و بيلك يك نفر سوم هم همراه آنها بوده است ولي به علت اشتباهي كه در ساعت زماني او اتفاق افتاده بود پس از ورود به سال 1983 او هر ساعت به اندازه يكسال پير ميشد و ظرف چند روز مرد . دانكن و بيلك هم اكنون در نيويورك زندگي ميكنند و چند مصاحبه خصوصي بدون ذكر نامشان انجان داده اند . به گفته آنها ، "اين اولين باري نبوده كه سفر در زمان صورت گرفته است . دانكن با دادن مشخصات و مدارك بسياري ثابت كرده است كه براي سفر در زمان تنها به سه وسيله نياز است و پس از گشوده شدن تونل ، به هر زماني امكان سفر هست.
نيازي به لباس مخصوص يا هرگونه امكانات عجيب و غريبي نيست . اين وسايل و آنتها هم روي زمين و هم مايلها زير زمين در مونتاك كشيده شده اند."
بيلك نشان داد كه در سال 1943 آنها به مريخ فرستاده شده بودند تا شهرهاي متروك و تونلهاي زيرزميني مريخ را بازرسي كنند . به گفته او مريخ هزاران سال است كه متروك شده و سكنه ندارد ولي هواي آن قابل تنفس و زندگي است.
به گفته دانكن يك تيم 20 نفره به همراه او به آينده و سال 6535 ميلادي فرستاده شدند . آنجا سكنه اي ديده نشد . آنها از ميداني عظيم كه يك مجسمه غول آسا از يك اسب طلايي در وسط آن قرار داشته ديدن كردند . بنا بر اظهارات ، اين آزمايش بارها تكرار شده و هربار آنها در همين مكان وارد شده بوند ، گويي كه جاي ديگري در سال 6535 وجود ندارد.
همچنين گزارش ميدهند كه در زمان آزمايشات ، چند كشتي فضايي بر فراز مونتاك پديدار شدند كه قصد هيچگونه دخالتي نداشته و فقط مشاهده ميكردند . متاسفانه تونل زماني كه ايجاد شده بود يكي از UFO ها (موجودات فضايي) را به داخل خودش كشيد و به سال 1943 انتقال داد . در اين شرايط افراديكه در سال 1943 بودند يوفو را يافتند . به گزارش دانكن چند يوفويي كه در سال 1983 بودند از آينده آمده بودند تا كارها را زير نظر داشته باشند.
همچنين اطلاعات فوق العاده سري در مورد "اوريون" و "گري ها" و نقش آنها در دادن اين تكنولوژي به زمينيان براي سفر در زمان وجود دارد كه قابل ذكر در اينجا نيست . تونل زماني كه در بندر مونتاك فعال است سبب اتفاقات غيرمنتظره و عجيبي شده است كه حتي مردم عادي هم آنها را مشاهده كرده اند . از آن جمله يافته شدن جسد هيولا يا موجود افسانه اي در سواحل مونتاك است.
با توجه به جريان داشتن سفرهاي زماني و آزمايشات بسياري كه در اين بندر رخ ميدهد ، كاملا طبيعي است كه تونلي در ماقبل تاريخ يا در زمان باستان گشوده شده باشد و اين هيولا از آن زمان به اين زمان پرتاب شده است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر